Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 7 mars 2011

provat nått nytt...

Jag har provat för mig nått nytt, sardiner i tomatsås.
Inte jättegott, men ok smak ändå.
Jättebra att äta till äggen på morgonen, bra fetter och proteiner och näst intill inga kolhydrater.
Egentligen var det Makrill i tomatsås jag skulle ha, men råkade nog ta fel.
Reimei vaknade till av lukten och kom för att provsmaka med sin lillebror som blev helt tossig när jag hade öppnat burken.
Ja avtog kanske halva och delade med mig av resten.
Efteråt så behöver Reimei klia sig lite... varav bilderna!
Han e så söt när han gör så där!
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

kakan s sa...

Klia sig eller torka av fisk på min stol??