Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 24 mars 2011

Godhet!

Ja idag känner jag verkligen godhet.

Tittade in på Löplabbet för att hämta ut startnummret till premiärmilen.
Fick ett par strumpor för att vi var bland de 100 första. :)
Hur kan man inte gilla det!?

Tittade sedan in i Hötorgshallen och handlade ingredienserna till min egna musli. Ja vissa iaf. GOTT GOTT!

På vägen hem spenderade jag en timme hos BlodCentralen.
Nu har jag lämnat blod för kontroll, och iom att jag nyligen tatuerat mig så är det tyvärr en karens på 6 månader. Men kallelsen kommer inte innan dess, eller i mitt fall så måste jag meddela ifall det blir längre bort i tiden än vi snackade om på plats.

Hoppas allt går bra. Iom att jag kommer ihåg att jag är Rh negativ så är idag tydligen universalblodgivare
-kan alltså ge till alla! Det känns riktigt bra.

Hälsa på hos GEBLOD.NU
Published with Blogger-droid v1.6.7

3 kommentarer:

kakan sa...

Fint älskling

Suzan sa...

bra där!

MassageLotta sa...

Men så härligt då...kram och ha det så bra