Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 20 mars 2011

hello my Little friend...

Ja, det är ju inte Higge jag menar, utan mina jeans!
De fick komma fram som en premiär nu i vårsolen.
Senare på dagen blev det tom sneakers och inte vinterskorna som gick hålla mig på vägen.
Hur som; Higge vår ren och vit i morse. Efter eftermiddagens äventyr på det 3,2 km långa elljusspåret och en del av vägen i samhälle, så var han inte längre så vit.
Hur som;.det var inte hunden utan jeansen som var fokus.
Jeansen kom in i mitt liv kanske 2 år sedan, då jag var uppe i Norrland och hälsade på. Vi går någonstans och hittar alltså.dyra jeans till suveräna priser! Både jag och Lillemor hittade samma strl på våra jeans.. det var coolt!
Och nu är dom framme
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: