Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 20 augusti 2009

gomorgon!


GodMorgon!
45 minuter poweryoga istället för ut i kylan. Nog blev det varmt alltid.. 
Satte igång många system. Kom fram till att jag saknat yoga otroligt mycket.
Ska nog bli mer av den varan i höst!
Dags att cykla iväg till jobbet som startar kl 9. 

Rapport Utmaning: 5 morgonträningar 
fre-cykling
lördag- joggningen + cykling
söndag- nada
måndag- joggning + cykling
tisdag- promenad + hundpromenad + cykling
onsdag- cykling
torsdag- 45 min yoga + cykling
= 5 dagar ( om jag räknar ihop två morgoncyklingpass)

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Ok, men då undrar jag...är den lika bra som en riktig intruktör, den där Yoga videon???