Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 3 augusti 2009

Kaos

Ja, det e vad mitt rum består av.. Kaos! 
I stora mått!!
Vet inte vad jag ska packa, var jag ska ställa lådorna, var jag ska planera att det ska. 

Jo, i slutändan blir allt packat, allt flyttat till min pojkvän där jag kommer att husera iaf ett tag. 
Sedan får vi se ifall jag skaffar nått eget igen eller om vi söker oss vidare i storlek tillsammans. 

Gårdagens blåbärssökning slutade i över 12 tusen steg ( vilket inte kan stämma, för vi gick i öööver 2 timmar i terräng) och en TY hink med blåbär, en matlåda med kantareller och 1 +½ burk med drottningsylt(självplockade blåbär och hallon)  
Och så fick jag spendera dagen och kvällen med honom... *makes my heart go all fussy..*

3 kommentarer:

Stefan, Helena & Bandit sa...

Härligt att det ordnade sig med boendet!

Peter sa...

Gott med bär :)

Hana_Caena sa...

massa gott med bär, synd bara att jag sällan äter sylten jag gör, bara älskar att göra sylt.