Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 24 augusti 2009

Poäng

På Biggest Looser 2.0
1p för utmaning vecka 1
1p för vikten första veckan
1p för utmaning andra veckan
0p för vikten vecka 2

saknar 2 poäng för att få belöning - en belöning jag hade tänkt skulle vara ett par sporthörlurar. Jag blir gaaalen på att måsta stoppa in plopparna var 3je steg!!

Men, jag har en backup plan!
Iom att jag redan tränat 28 tillfällen den här månaden- så har jag tränat in mina "handskar"
antingen gör jag som så, att jag köper hörlurarna istället för dem, eller som komplettering. 
Vad tycker ni? 
Hörlurarna är vitala för en bra runda på söndag, medan handskarna vet jag inte när jag kommer köra skivstång/bodypump igen. 

Kosshörlurar sport = 149.90 men bara via nätbutiken- 2till 4 leveransdagar (hinner jag få dem?)
Sennheiser för 400 kr finns både i butik och i nätbutik.. men sitter dom verkligen?
Kollade lite snabba recensioner på Amazon.com och det verkar som att de uppskattas otroligt av just löpare. These are mine!! (in less then a weeks time!)

Inga kommentarer: