Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 4 december 2009

ett steg före

Min syster alltså, hon ligger alltid ett steg före.
Den här ggn blir jag inkluderad!
Hon har bokat TOPPREPSKURSEN, till på måndag!
Topprepskursen är den kursen du går för att få klättra klättervägg helt själv.
Eller själv och själv, du har en annan person med dig som gått samma kurs och blivit godkänd.
Det så kallade gröna kortet!
Yay! kanske har jag det gröna kortet innan jul om jag har tur!
Synd att det kostar en del att göra, men jisses vad det var roligt!
500 pix går topprepskursen på hos Karbin, men det e nått jag faktiskt kan tänka mig att betala för my gosh, mina magmuskler protesterade dagen efter på mitt corepass!


För att rapportera träning- nope nada nix, inget i tisdags, inget i onsdags (vilken e den dagen då ja brukar köra dance och spinning) och inget på torsdagen heller.
Spenderade den i sängen.. tihi..
Med serien Eastwick! oh my, oh my..
Det blev också lite pluggande på min jägarexamen och även ett kurstillfälle på kvällen.
Lite mat, lite vägning och lite shopping!
JA! Utnyttjade ett presentkort på vero moda och kom hem med en väst i svart med guldknappar- ascute!
och en brun skjorta med 3/4 ärm och fickor i sidan, också ascute!
Bilder kommer.. kanske.. =)
Lite telefon med moder och lite med Lillemor..

Oh well nu e klockan snart halv 3 på natten och det e verkligen dags för mig att sova.. '
Natti natt!

1 kommentar:

Terese sa...

Tycker det är så snyggt med västar, den sitter säkert jättefint på dig!!