Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 18 december 2009

hunger

på mat driver mig nu bara sent på kvällen..
Igår åt jag för första ggn vid 8 tiden på kvällen om jag inte minns helt fel.
Idag gjorde jag iordning äggröra och älgkött kl 3.
Nu är jag faktiskt hungrig igen.
Inget fel har passerat läpparna idag.
För 1 liten ruta 90% choklad är ok i min bok, så de så..



Sedan har jag hittat en suverän serie att titta på: SANCTUARY
Suveränt rolig, intressant och kicklar fantasynörden i mig.


Har upptäckt hur underbart det är att ligga i sängen och se film på laptopen,
Så stationära ljudmonstermaskinen får vila, trots utblåsning av damm...
Det betyder dock att det inte fotas speciellt mycket.
Så ni får ingen bild på min julpyntning.
Köpte mig en tomte idag..
Den är jättesöt, och "populär" och naturlig och helt otroligt söt!
Jag är nöjd med att låta den vara min enda pyntning i jul.

Däremot behöver min mage mat.. vi höres!!

2 kommentarer:

BLACKBELLA ON THE MOVE sa...

Själv har jag en DVD spelare som jag ibland har i sängen :) helt enkelt suveränt :)

Anne sa...

Jag har en liten rosa en som funkar finfint att ha med sig i sängen som minitv...

Fick göra ett två-timmars-pass med en liten hund här. Maasssa tovor som tog hela kvällen att reda ut. Vad använder du för shampo och balsam... Hittar inget jag känner mig riktigt nöjd med...

Många kramar Anne