Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 13 december 2009

fokus på MIG!!

Oroshjärta skrev nått klokt- fokusera inte på maten- LEV!!

Och det har jag gjort!


I fredags så bjöd Suzan med mig på Balance och körde stripchair!
Helt otroligt roligt, rätt krävande rörelsemässigt men inte jättejobbigt för kroppen egentligen. Uppbyggnaden mellan aerobic och striptease var tydlig och det var faktiskt jätteroligt!


De flesta bilderna på mig blev blurriga så vill man se mer "positioner" från kvällen så får man smita över till Suzan!


Idag har jag dessutom varit och klättrat igen, med systeryster.
Skrev provet, och blev godkända på uppklättringen.
No biggie!!!
Och prövade oss fram lite granna gällande rankningen på banorna..
Och inte för att tala om att man måååste nog träna upp handstyrkan lite granna!
Jisses! Men det är så otroligt roligt!!
Kommer nog ha lite träningsvärk imorgon ändå..
Idag blev det rätt höga bendrag =) och mina finger toppar e ööömmmmaaa..

Dags för middag (frukost) och kvällspromenad för hundarna!
Massa kramar till er!

Och ang. min fusk dag...
Den var planerad för att passa in med besöket från min uppfödare.
De två (mor och dotter) bakar så otroligt goda (och många) sorters kakor/bullar och annat till jul. Förra året (berättade hon) hade de haft över 15 sorters kakor till julen.. OTROLIGT!!!..
Och hela familjen är smala som stickor..

3 kommentarer:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Härligt och läsa! Fina du! stor kram värme kärlek & energi!

Elin sa...

Jaa smaken är ju som baken :)
Jag strippar ganska ofta pudlarnas päls ändå när jag badar dem, så ser aldrig något problem med ha i produkter i pälsarna. Man måste ändå strippa pälsen efter många balsamspray.
Samt så är jag väl likadan med mitt hår och har haft långt hår hela mitt liv :) men självklart sliter det med i slutändan, men men :) Det växer ut igen ^^,

BLACKBELLA ON THE MOVE sa...

Det där stripchair verkar himla kul =), hojta till om du planerar köra det där igen!

Kram