Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 4 december 2009

tränat i november

Det blev faktiskt inte så många som jag trodde.
Jag tappade lusten vid lite problem hemma, bland annat pojkens trafikolycka,
och lite badning av Higge som blev lite felplanerad.
Men det blev 16 pass totalt:

5 core
5 poweryoga
1 styrka
1 löpning
1 bodypump
1 spinning
1 step
1 dance
och sist men nyast - klättervägg!!

Jag klarade mina 15 pass jag satt upp och fick en långärmad tröja som belöning,
en jag kan använda på mina poweryogapass då det inte blir så intensivt rörligt.
Salen där nere skulle behöva lite infravärme, det e smällkallt där ibland!

2 kommentarer:

MassageLotta sa...

Men det där var väl bra....tänk på mig som yogat bara 2 pass denna månad och promenerat 2 gånger....men bättre än inget alls eller hur????

Hana_Caena sa...

ja men absolut!
men man ska aldrig kolla mot suzan, där kan man aldrig vinna.. =)