Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

tisdag 8 december 2009

Tack!


För ert stöd i förra inlägget..
Tyvärr måste jag säga att lägenheten blev INTE min..
Jag hann inte ens lägga ett ordentligt bud så låg den lååångt över vad jag hade planerat.. på mindre än ett par timmar låg den över 700 000 tusen..

Pojkvännen verkar gladare idag, men hur ska jag veta?

Klättringen kommer fortsättas, önskar gärna fler som hänger med!!!
Kursen kostade 500 kr för oss var, då vi bokade privat.
Annars kan man komma på någon av de förbokade tiderna och betala 400 kr för utrustning och utbildning..
Hos Karbin.se så klart.. =)

Det första jag ska göra är nog att införskaffa en väska att ha magnesiumbollen i.
Tyvärr är de som de har ganska dyra, på jobbet har vi liknande-
myyyycket billigare..
Hehe!

sele: ca 600- 1000 kr..
skor: ca 500 till 1000kr
påsen: ca 250 kr
karbiner: ?
Säkring: ?


Nej nu ska jag ta en promenad med killarna och sen ska jag soooova..
Det e ju jobb imorgon!
på fredag är det stripchair!!

1 kommentar:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

DET VAR HELT ENKELT INTE MENINGEN KIDDO! DU KOMMER HITTA DIN LILLA BORG SNART! JAG LOVAR! KRAM!


NY DAG NY TID NY STRID L.O.V.E