Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 3 oktober 2009

4 saker

Nämn 4 saker (inte husdjur eller människor, de är ju liksom älskvärda jämt) som förgyller ditt hem just nu: 

(stulen från Suvi)

1; min nya iPod nano i orange. den har mååånga fler funktioner än jag nödvändigtvis tror att jag behöver, men trevligt trevligt!

2; vovvemuggarna jag köpte på pingstkyrkansloppisbutik. åhh, de e såå söta! 3 st.

3; Burkarna med sylter, marmelader, kompotter och allehanda gosaker JAG gjort från rabarber, blåbär, häggmispelbär, körsbär och plommon...  

4; de ny inköpta böckerna, vissa från butik tex äkta vara och en memea mohlin bok, och så de loppisköpta böckerna bland annat en bok om organisering.. =)

(utmanar; Suzan, Fight, och oroshjärta. )

1 kommentar:

Mikkan sa...

Snacka om ambitiöst syltmakande, I'm impressed!