Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 15 oktober 2009

Tack tack överväldigandet tack

oj!


Tack Lotta på "Fight"
Suzan skickade bilden du tagit på mig när vi var på Sumobrottningen..
Jag har faktiskt inte sett mig själv så .. smal..
Jag, tror faktiskt inte att jag kan förstå..
Tack!

Du efterfrågade bilder på hur jag såg ut som stor, jag har tidigare lagt upp bilder men de är sällan och säkerligen bortglömda.


Jag mår psykiskt och fysiskt illa när jag ser dem och jag känner mig ledsen över att jag inte förstod allvaret i mitt problem.Med en startvikt på 1 hg från 100 kg så mådde jag dååligt!I dagsläget känns det jobbigt ju mer jag närmar mig 70
(uppåt alltså.- har varit nere och nosat på 65)













Men med denna positiva bild i minnet så ser framtiden ljus ut!!
Jag älskar mig.. 

10 kommentarer:

Suzan sa...

Sa ju att du e smal! :*

De kallar mig Linda sa...

Wow! Du är ju jättesmal!

Peter sa...

Japp du är smal och inse det. Det du ska göra är inte att banta utan hitta din livsstil som gör att du håller vikten och tränar regelbundet.
Inget mer tänk att jag är tjock. Släng vågen och må bra istället.

Terese sa...

Du ÄR jättefin gumman!
Och som jag har sagt tidigare så ser du oförskämt bra ut!

Puss å Kram!

hollywooddivan sa...

Oj hjälp, ja du ser verkligen smal ut! Såg inte riktigt skillnaden från i somras och när vi träffades nu, men när jag ser skillnaden från förut är den enorm!

Bra jobbat tjejen!

Träningsglädje sa...

JA - älska dig! vilken fantastisk skillnad!!

MassageLotta sa...

Det var verkligen roligt att se hur du har lyckats, varit säker på din sak och gått bara helt enkelt på det du trott och lyckats.....du var så glad och super go när vi träffades och dessa bilder och det intrycket som jag fick av dig var sååå mysigt...fortsätt med detta....
Jättekram från mig...

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

jag dör sicken valp!

Lotusblommans vardag sa...

Är det ngt som inspirerar mig nu så är det just att titta på före och efter-bilder! Tack för att du delar med dig! Bra jobbat! :)

Emelie sa...

Jävlar vilken skillnad GRATTIS snygging :D