Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 26 oktober 2009

Träning i veckan (v. 44)

Både jag och pojkvännen var ledig idag, skööönt.
Hade INTE ställt klockan utan vaknade av mig själv, vid lämplig tidpunkt.
Upp Tänkte gå ut med voffarna, iaf Higge som vaknar bara jag vänder mig i sängen.
Men pojkvännen vaknade också och undrade var jag var på väg,
- Ut med hundarna och sen till gymmet.
- *muffel muffel* .. du tränar så mycket...
-Jo , jag vill verkligen komma igång, se resultatet sedan kan jag minska ner lite.


Ja det slutade ju med att jag gick ut med Båda hundarna och sedan gick till gymmet.
Skönt, men det var hårt idag, vet inte riktigt varför...
Bokade in mig på kvällens poweryogapass, onsdagens Dance och Spinningpass och sedan lördagens Bodypumppass.
Söndagar är min straffrunda/styrka dag, och är jag ledig kan jag ordentligt planera in det tidsmässigt.( självklart är även mina lediga måndagar ett styrka/straffrundapass ...
Inte som när jag jobbar, komma dit och försöka pressa in det jag vill göra.



Resten av dagen har gått i tv-series tid- fick hem hela första säsongen av Criminal Minds.. yes!
I'm stuck..

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Typiskt att dom ska kommentera så...min kan göra likadant...