Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 18 oktober 2009

Tävling hos Millah


I samarbete med LoveLab har Millah detta paket hon lottar ut;
Relationsboxen är ett nytt relationsspel från LoveLab där både du och din partner kan vinna ett bättre förhållande!
 Spelet bygger på övningar inom fyra huvudområden: Kommunikation, Närhet, Lust och Lek och vänder sig till par i alla åldrar, och i många olika situationer, tex nyförälskade eller äldre par. 
Ett exempel på en övning är att sitta mitt emot varandra och berätta vad du tycker allra mest om hos din partner:
“Vad jag uppskattar mest hos dig är…”
Spelet är värt 495:-


För att veta vad du ska göra för att vara med och tävla, Kolla in hos Millah.

Sista dagen att vara med och tävla är 2 november,
men ju färre som tävlar desto större chans har JAG.. =)

1 kommentar:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

spännande spel...dock oanvänbart som singel...;) kram!