Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 11 oktober 2009

Jag ska nog gifta mig

Bara för att få mina tjejer att fixa ett till pass hos Fitness Lab!

För det här kan jag tänka mig att göra tex till en möhippa eller svensexa (och även till roliga företags event där man ska lära känna varandra! ) 

Det var lite svårt att hitta dit, mest för att de ännu inte har fått upp nån skylt vid ingången. Som det är nu får man söka efter Wushu-institutets skylt.. 


Chafic var våran tränare-slash-domare på detta asroliga event. 
Den här ggn var det Suzan som hade fixat att ett gäng bloggare -

Mikael, Lotta, Anne, Jag och Linda skulle få prova att använda dessa dräkter i ett par sumobrottningsmatcher!!  
Det är väldigt svårt att välja ut bilderna, de blev så många roliga, men ljuset var svårt för att få bra rörelse bilder.

Skyller på att det gick rätt snabbt, och jag orkade/hann inte ställa in kameran så bra.. =/
Men Linda fick till några klockrena bilder   (me)


(suzan som försöker knuffa ut en sittandes mig)

Och en film från Annes kamera när hon totalkrossar mig i alla tre startronderna. =)


Hela gänget!

(Lotta och Suzan i  dräkterna, Anne, jag , Linda och Mikael)

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Så kul att träffa dig i verkligenheten liksom, har varit inne och skummat i din blogg lite längre tillbaka än dara sen jag börja kolla in hos dig nu....och du har slitit en del för vikten må jag lova...men är det inte dags att visa då och nu bild...du vet jag blir ju så nyfiken.....
Kram