Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 11 oktober 2009

samvetet

Gör sig påminnt när Frida skriver i kommentarsfältet på Sumobrottningsinlägget att hon ser att jag kör Biggest Loser 2.0 själv..  och att jag hänger med.... 

eeeik,  det gör jag ju inte riktigt. 
De senaste utmaninganr har jag inte gjort (alls),
de senaste viktmätningarna har jag inte gjort, alls.. 
Det gör mig lite ledsen på mig själv. 
Men samtidigt är det mitt eget val. 
Jag vill gärna hänga med, men utan peppningen från en partner så känns det...
ensamt.. 

Men nu är det dags att börja plocka ihop och försöka göra klart VAR jag ska någonstans.. =)
Och om jag ska försöka hitta tex en chokladkaka av Amadei, eller lite träningsbyxor.. 
och egg-perfect från Gubbdagis!!

3 kommentarer:

Träningsglädje sa...

det är bara att komma igen, kör hårt. din framgång hänger inte på din partner utan på dig själv och din egen vilja. :)

hollywooddivan sa...

Förlåt för att jag varit en bitterfitta, men nu är jag här igen och följer din blogg, hoppas att det blir fler trevliga tillställningar framöver.

Kram

(Och det där med glassen är inte dina problem, det är min huvudbry)

hollywooddivan sa...

Svarar här; Jo det är klart gymmet har en crosstrainer, dock kan den ta väldigt mycket på knäna har jag hört och jag har ingen lust att paja knäna, men 15min på den tror jag inte skulle vara några problem, vi får se imorgon hur det blir, jag kanske har tappat en del när jag hade sån nackvärk i veckan.

Bra gjort att du också ska till gymmet, det är så grymt skönt. På morgonen blir jag pigg och på kvällen blir jag trött.

Och det med glassen; jag hade tyvärr spytt om du hade tagit den, jag är så himla känslig och jag hatar verkligen det. Men man har ju sina egenheter och jag hoppas att jag en dag kan sitta och dela med mig av någonting som är gott.

Ja, vi får se till att hitta på någonting, kanske åtmindstonde klämma in en promenad någon dag :)