Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 2 oktober 2009

Mr. Jekyl & MR. Hyde


Jag i smink?!Ja, det händer inte allt för ofta. Faktiskt rätt sällan. 
Men när man ska göra det, ska man göra det ordentligt och då ska man självklart ha bra grejjer att smeta i fejjan. Vill ni se mig i dessa så joina INTE tävlingen.. hehe..  
Hos Suzan på www.ettdussinpannor.blogspot.com så tävlar man fram tom den 4 okt om 

1 st Microshadow "Crystal Queen"
1 st Gloss Lips "Casa"
1 st Eyepencil "Very Berry"
1 st Twinkle Eyeshadow "Atlantis"

2 kommentarer:

MassageLotta sa...

Tjena!!
Har lite smink från dom med, kul färger...
Ska nog köpa green apple i dag om du säger att du gillar det....så kan jag köra en "fruktstund" när jag tvättar mig, ha, ha!!

Suzan sa...

Bloggpumpen blir den 14:e nov, sorry om jag strular (jag skyller allt på peter ;) men 14:e nov blir det av iallafall o jag hoppas att DU kan komma!
*kram*