Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 14 oktober 2009

svetten lackar


På min rygg.. 
Klockan 21,45 och jag ligger inte i sängen.. 

Jag har "precis" kommit hem från 45 minuter intensiv spinning,
vi fick försöka jobba in ca 10 minuter som försvann pga att
hon även hade ett pass innan som slutade kl 20.00. 
Och nog blev det att jobba in, det var tunga backar upp,
och snabba backar ner.
Stå i 3 minuter,  stå, stå stå... 
Peppande, jobbigt och otroligt sköööönt!

Slängde i mig äggröra och lite fuet innan, och blev äggröra och fuet efter. Självklart med en stor klick smör till.
Till "middagen"(det senare målet) blev det även ett glas gräddmjölk,
dvs gammeldagsmjölk med grädde i, gärna med kardemumma (som nu).

Vill gärna lugna ner mig lite innan jag tar itu med duschen.
Jobbigt att eftersvettas. 

1 kommentar:

Peter sa...

Jo det brukar ta ett tag innan det lugnar ner sig.

Bra kämpat