Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 10 oktober 2009

Sumobrottningen imorgon

Jag är så spänd,
alla på jobbet vet nog snart att jag ska sumobrotta på Fitnesslab imorgon!
Visade lite bilder,
bland annat de manipulerade bilderna hos Suzan som också ska me och brottas. 

Undrar hur jag kommer att se ut,
undrar hur det kommer att kännas att röra sig
med den där otympliga kroppen. 
Att minnas hur det kändes, vikten, tungheten.. 

Men detta kommer så klart bli såååå mycket roligare!!!
För sedan jag kan ta av mig den och vara MIG igen.. 

3 kommentarer:

Mattias sa...

Klart avundsjuk på er. Det är riktigt kul.

/Mattias

Suzan sa...

Jag längtar som fan!

frida sa...

Vad skoj att du kör BL själv, och att du hänger i. Jag funderar lite smått på en sådan tävling/utmaning.