Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 8 oktober 2009

fuck you..

till min dumma pojkvän som bara dissar min framgång på gymmet-.-


Jag som kände mig peppad, glad och förväntansfylld inför nästa ggn jag kunde ta mig till gymmet, men när jag kommer hem och berättar vad PTn sagt så skrattar han och säger

- Det säger dom till alla! 

.... Jag blir så ledsen. 

Nu ska jag duscha och kanske slänga i mig nått att äta innan jag måste åka till min kurs i Jägarexamen.

Idag kanske vi får våra böcker.. =/  
Det känns lite dumt att läsa ur böcker som gavs ut -87

Ni får säga till om ni vill veta va han sa.. 

5 kommentarer:

De kallar mig Linda sa...

Jag vill minsann veta vad PT:n sa! Strunta i din dumme pojkvän och berätta för oss andra nyfikna!

Peter sa...

Japp jag håller med föregående skrivare. Jag vill veta.

Sanna sa...

Vad gör han? - Trampar på dina moln!
Vad gör du? - Sparkar han på smalbenet, gör ju skitont, vet ju alla! HaHa nääää medalj e vad du skulle ha! Kramar från tjejorna!

Hana_Caena sa...

Självklart ska jag lägga in om ni så vill veta.. =) ( eller det här skriver jag i efterhand, så JA, jag har lagt upp vad han sade till mig.. alltså inte pojkvännen utan PT Chrille.

Sanna- Så bra beskrivning. Tur att jag sade till honom! Att det inte kändes speciellt bra att han trakkade ner min positiva flow..
Kramar enormt, ta hand om bäbbe!

MassageLotta sa...

varför ska dom vara så neggo...