Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 9 oktober 2009

I efterhand

fick jag höra av pojvännen att han skojjade..
Great..
Mindre lyckat skämt om vi säger så..

Taget från Gymmet

- Du har 100% korrekt teknik! (utropat uppmuntrande)
- Du är som gjord för styrketräning

Efter att ha berättat att mitt resultat på roddmaskinen låg bara 115 meter från Vältränad, så tyckte han när han dök upp bredvid mig där jag sprang på löpbandet att vi ökar lite granna, vi kollar vilken tid du kan få på kilometern.
ökade, ökade och när jag fortfarande inte klagade och kunde snacka relativt korta meningar
- Nu ökar vi, du andas ju inte ens!
Min lilla protest där gjorde inte mycket ljud och det gick rätt bra.


Efter passet var kört(styrketräningen dvs) ställde jag mig på löpbandet igen och körde i 10 min.
Gick därifrån NÖJD, GLAD OCH FÖRVÄNTASFYLLD inför nästa pass.
Och inte så lite svettig.
Fick en och två blickar från personalen när jag gick..
Tror de var lite förvånade över de bra resultaten. (för det kändes riiiktigt bra!
Det kommer bli toppen, de är verkligen mån om att lära känna sina kunder, de försökte redan komma ihåg mitt namn, och båda tjejerna som var där i söndags kände igen mig och var glada att ja kom in, självklart har det med att de tjänar pengar på mig, men ändå..
Det gjorde mig glad.

(måste sluta. tjuvar internettid på jobbet. fy fy.)

3 kommentarer:

Terese sa...

Jätteduktigt stumpan!

Skulle min karl ha sagt så så skulle jag ha blivit sååå ledsen så jag förstår om du var besviken. Mycket dåligt skämt!

Trevlig kväll! Puss å kram!

Hana_Caena sa...

Tror de flesta skulle känna sig lite nere efter nått sånt.
Men han var skysst idag och bjöd på lite go glass- som jag fick välja ut.
Kram på dig!!

MassageLotta sa...

Vad roligt att det gick så bra, vi ses i morgon...
Kram