Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 4 oktober 2009

beslutsångest

Ska jag välja det eller det andra gymmet?
Hjälp!
Mamma var inte till mycket hjälp förutom support för träningen..
Hon skrattade lite och frågade om jag ville ha både födelsedag och julklappspengar för att fixa priset på kortet.
Förra året fick jag hjälp att betala Friskiskortet för ett år.
Vilket jag uppskattar otroligt!
I år har jag fastnat för ett liiite dyrare gym då jag precis (för nån timme sedan)
kom hem från ett öppethus med "äkta" bodypump(30min) och ett spinningpass på 30 min
som jag faktiskt inte DOG av, det kan Suzan annars intyga att jag gärna gör på spinningpass.
Ett av skälen till att vi inte träffas för att spinna på cykeln..
Och självklart var det min "träningskompis" Suzan jag ringde när jag behövde lite hjälp att bestämma mig. Vilket jag fortfarande inte gjort, men hon tyckte iaf Det dyrare gymmet,
och nog lutar det åt det hållet även för mig. Skulle vara kul att prova någonting annat än Friskis,
trots deras fräscha lokaler, trevliga personal och långa veckoschema.
Som tyvärr inte passar mig speciellt med gruppträningarna.. =/ några få pass i veckan. Visserligen är det liknande öppettider och i slutändan är det kanske samma antal gruppass
som fugerar. Men de bröjar lite senare, kl. 20.00 börjar de flesta.
Hifle!!

Lagar lite te medan jag väntar på pojkvännens hemkomst,
så att jag kan få hans input på valet också. Hibiskus Rooibos!
Hoppas bara han kommer hem i tid så jag hinner dit! De stänger kl 19 och jag måste hinna dit + teckna avtalet IDAG om jag vill ha 3 månaders gratis träning (betala hela nästa år) och få konsultation på kondition, styrka, fettmätnning, kost osv.. hmmmm..
Kom hem nuuu!!!

1 kommentar:

MassageLotta sa...

hoppas du hann teckna, verkade bra det där !!