Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 18 oktober 2009

Fast i det Negativa?

Är jag verkligen det?
Linda gav mig en funderare när hon skrev att jag verkade lite fast i de negativa tankarna.
Inget negativt mot dig Linda- you call it as you see it. Det e bra!
Men det fick mig att fundera lite granna.
Är jag fast i det negativa?
Självklart är jag inte glad över att jag inte kan hålla mig 100% på den smala lchf vägen.
Självklart är jag inte nöjd med att jag inte hamnat där jag velat viktmässigt ännu.
Men dessa dippar i min nöjdhet överväger inte den positiva andan jag inandas och utandas.
Det kanske inte hörs jämt, men varje negativ tanke har 10 positiva!



Men Jag försöker ändra om mina TANKAR
- tänka att jag är perfekt, jag kan, jag har styrkan, orken och viljan
att vara den perfektaste jag kan vara.
Den perfektaste jag är!

Jag har en bild i mitt huvud- jag har ännu inte hittat bilden som verifierar den tanken-
över hur jag vill se ut när jag är klar.
Men jag har min vikt bestämd.
60-62 kg omusklad
- högst 65 men musklad!
Bort med flabbet, in med muskler!

2 kommentarer:

hollywooddivan sa...

Vad bra att det fick dig att tänka! Kul att du tänker mer positivt än negativt!

Många kramar

Peter sa...

Lycka till med målen.

Ang crosstrainern.
Jag kör lite olika långt. Efter ett styrkepass kör jag ca 20 minuter och när jag kör enbart ca 45-60 minuter.

Men igår körde jag 35 minuter på nivå 15 med hög puls. 170. Jo just det jag kör oftast något program som intervall eller fatburner.