Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

tisdag 13 oktober 2009

en gammal längtan

kom tillbaka när jag rusade in och musiken slog emot mig i dess milda toner.
POWERYOGA!!
De andra deltagarna låg under filtar och hade börjat andas,
ledaren kom och lämnade en filt och en matta och jag lade mig ned
för att snabbt ta kontrollen över andningen.

ÅH vad jag har längtat och saknat så in i Norden..
Lite annorlunda jämfört med de klasser jag gått tidigare,
men det gör INGENTING,
det är bara bra!


Bokade direkt efter passet in mig på torsdagens pass i lilla salen,
där bara ca 5 pers får plats. I'm one of them!
Enda torsdagspasset jag kan hänga med på, ett tag framöver.
För just den här veckan är min jägarexamenskursledare ute i skogen och jagar.

Sitter och funderar på om jag ska ta och boka in mig på morgondagens spinningpass också. hmmmmm..
Suzan tycker självklart det. =)
Men har bokat in BodyPump på lördagmorgon också.
Vill inte ta ut mig direkt..
Men tror att jag vill ändå.. *småler*

Ska dock hinna ner till bollmora vet. klinik och vaccinera pojkarna imorgon..
Ska nog hänga på låset kl 18.



Nu ska jag snabbt borsta tänderna och sen sova.
Pojken ska upp Tidigt imorgonbitti, och det tänkte jag också.
Tänkte kanske sy lite..

Inga kommentarer: