Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 12 oktober 2009

att köra skiten

ur mig är meningen, alltså jag menar..
Jag e så peppad på träningen att jag vill köra skiten ur mig.
Jag kör sällan 2 pass per dag, men idag is the day!

Hade tänkt dyka upp på gymmet vid 7-tiden då de öppnade, men lade det åt sidan för att tvätta kläder- puh, det var dags.
Men vid halv 2 var jag där och och gick kl 3.. =)
uppvärmning på löpbandet i 20 min och sen gick jag igenom styrkan och avslutade med 5 minuter på crosstrainern..
It's all goood!
Och bokade kvällens pass och lördagspasset.
E lite sugen på spinningen på onsdag. Men vi får se helt enkelt.

Jag stack in till Tyresö c och handlade 2 toppar till träningen och ett par byxor.
De behövdes verkligen, jag har ett par byxor förutom löpbyxorna att träna i..
Not nice..

Nu står snart kycklingen (bosarpkycklingen jag köpte i helgen), den ekologiska kycklingen! Den enda som går att få tag på i sverige!
Kommer jag ihåg ska jag fota när den kommer ur ugnen. Tänkte steka den i stekpåse..
Blir alltid så himmla gott då!

Höres!

1 kommentar:

hollywooddivan sa...

Hoppas allt gått bra med träningen och maten!