Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 8 oktober 2009

avklarat

Avklarat är ihopsyendet av byxorna som fick sig ett hål under ÖppetHusSöndag på Flex. 
(de grå är felproportionerliga och faller av! bara att sälja/slänga eller använda som tyg till Reimeis overaller/tröjor.)

Lagat är att fixa det mjuka reflexhalsbandet till Reimei.
Utbytt är D-ringens hållare på Higges halsband, som slets sönder. 
Fixade är ett neongult halsband till Higge som inte var användbart-
för kort utan d-ringar osv, 
och 
det gröna halsbandet med silverbandet till Higge, som hade för grova plast D-ringar. 

Frukost/lunch bestående av äggröra, stekta champinjoner och
jägarbacon med Erik's sås är uppäten

Brända är en hel plåt/påse med Tamarimandlar.. (jävkla skit!)


Framför mig har jag ett snabbt bad av Higge för klockan 15.00 har jag ett möte med PT Chrille. 
Nervöst

1 kommentar:

Terese sa...

PT mötet vet jag att du fixade galant :-)